tirsdag 30. desember 2008

Uke 29, dag 2: Står stille, med julekilo


Morgenvekt: 94,6 kg. Nesten ufortjent at jeg får stå stille, for det er alt for mye karbohydrater nå. Det hadde vært mer logisk om vekta gikk opp!

FROKOST
Eggerøre av to egg, litt fløte, en del ost, tre tomater, oregano, salt og pepper. Litt agurk og en klatt majones.

LUNSJ
To små speltskiver med smør og ost. Og en Ryvita multigrain med majones og ost.

MIDDAG
Fisk i form: Gourmettorsk, flerfarget paprika, rotselleri og vårløk. Saus av smøreoster, creme fraiche, cottage cheese, revet pepperrot og krydder. Lokk av Jarlsbergost og dansk flødeost. Servert med spinat, med smør og muskat.

Mosjon
Gikk 5-6 kilometer tur, litt raskere i kveld enn i går.

KVELDS
Fire bittesmå skiver hjemmebakt speltbrød med smør/majones, ost og skinke. Veldig, veldig feil med brødet - men jeg har tillatt meg de utskeielsene under dekke av "julefeiring". Burde neppe gjort det, for jeg kjenner jo at jeg "tenner" på brød og får bare mer og mer lyst på det.

Et stort glass rødvin.

Kosttilskudd, vann og urtete.

Ingen kommentarer: