torsdag 4. desember 2008

Uke 25, dag 4: Yesssss!




Jeg sliter med søvnen for tiden, er kommet litt ut av rytme. Men merkelig nok virker det ikke inn på apetitt eller vekt, i alle fall ikke de siste par dagene.

Morgenvekt: 93,8 kg. Hurra!!! Da er jeg (som for tre uker siden) igjen nede på det laveste punktet siden jeg startet med ketolysekuren og vektvedlikeholdsfasen. Og nærmer meg der jeg var på slutten av Lindbergdietten for tre år siden. Den gang la jeg på meg igjen, det skal ikke skje nå. Jeg har mye bedre kontroll på livet mitt nå, og dette opplegget er gjennomførbart som varig livsstilsendring.

FROKOST
Speilegg, tomat og salat. Kosttilskudd, vann og svart kaffe.

LUNSJ
Youghurt naturell med litt Atkins frokostblanding, noen mandler, kanel og naturlig vanilje. Vann og grønn te.

MELLOMMÅLTID
Var veldig sulten igjen midt mellom lunsj og middag, så jeg spiste de to gjenværende danske hakkebøffene fra gårsdagens middag. Godt!

MIDDAG
Baconomelett à la gubben, kokt brokkoli, utvidet grønn salat og rømme. Vann.
(Ayurvedisk kosttilskudd før, men glemte den som skal tas etter maten.)

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe og fem flak Lindts ekstra tynn pluss en valnøtt.

KVELDS
En Ryvita multigrain med rekeost (tube) og en (eller to?) klementiner. Kosttilskudd, vann, urtete.

Ingen kommentarer: