onsdag 24. desember 2008

Uke 28, dag 3: Julaften, med løs snipp

Morgenvekt: 93,5 kg. Veldig grei vekt å starte julen med!

FROKOST
To speilegg med stekt tomat. Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
En skive rugbrød med smør, sylte, eddik, sennep, salt og pepper. Vann og grønn te.

MIDDAG
Pinnekjøtt (2 omganger), potet (3/4), kålrotstappe (2 omganger). En boks juleøl.

KAFFE/DESSERT
2 porsjoner multekrem, 2 krumkaker, 3 Sarah Bernard-kaker, kaffe, et glass sherry.

UTOVER KVELDEN
To store glass rødvin, vann. To klementiner.

Kosttilskudd, vann og urtete.

Jeg blir så varm når jeg spiser karbohydrater … Sånn har jeg egentlig hatt det i mange år, lenge før jeg visste at det var karbohydratene som gjorde det. Slik er det flere som har i vår familie, vi er tre brødelskende døtre som alle har denne overfølsomheten! Far led av både diabetes og alkoholisme. Ved en uformell registrering av fenomenet, både i min familie og omgangskrets ellers, tror jeg det må være en genetisk sammenheng mellom alkoholisme, diabetes og overfølsomhet for karbohydrater. Kan noen være vennlig å forske på dette, takk?

Ingen kommentarer: