mandag 1. desember 2008

Uke 25, dag 1: Ny uke i vedlikeholdsfase. Sukk.



Som nevnt før synes jeg vedlikeholdsfasen er mer utfordrende enn å være i ketose. Vanskeligere med flere smaker, økt sultfølelse, mer uro. Har ikke den samme gnisten i det hele tatt. Men jeg må prøve å tenke positivt likevel!

Morgenvekt: 95,0 kg. Logisk at jeg ikke har gått ned, for jeg spiser for mye hver dag. Kan jeg klare å komme under i løpet av et par dager? Kan jeg klare å begrense matinntaket når jeg må tåle sultfølelsen som var så fraværende under ketolysekuren?

FROKOST
To speilegg, stekt tomat, agurk og basilikum. Kosttilskudd, vann og kaffe.

Grønn te

LUNSJ
Youghurt naturell med dryss av Atkins frokostblanding. Vann og kanelte.

MIDDAG
Siste resten av pinnekjøttet, kålrotstappe og en halv potet. Vann.

KAFFE/DESSERT
Noen ss youghurt med mandler, kanel og vanilje. Tre flak Lindts. To kopper svart kaffe.

Mosjon
En rask tur på 4-5 km. Gubben måtte nesten bokstavelig talt dra meg ut i kveld, for jeg hadde ikke lyst. Følte meg både sliten og lat. Men når vi først kom ut, var det godt å gå. Kjenner at det "lever" mer i kroppen når jeg får beveget meg, særlig i hoftepartiet.

Et glass rødvin.

Kosttilskudd, vann, urtete.

Ingen kommentarer: