tirsdag 16. desember 2008

Uke 27, dag 2: Et halvt år siden jeg tok kontroll over maten!


Underlig. I dag er det akkurat et halvt år siden jeg la om kostholdet og startet med ketolyse. De siste ukene har det jo vært vektvedlikehold på mer vanlig lavkarbo. Men jeg har faktisk ikke hatt en eneste alvorlig utskeielse på dette halve året! Har spist litt for mye noen ganger, men ikke i nærheten av slik det var før i tiden. Jeg er ganske fornøyd med meg selv. Og tillot meg derfor å spise en del salte kjeks og frukt til ostene i går kveld. Og et par tynne, tynne skiver kake.

Men etter nattens utskeielser hadde jeg ikke lyst til å gå på vekten i morges. *dask på lanken*

Basete og lunkent vann for å roe magen …

FROKOST
Stekte egg med tomat og en Ryvita multigrain med majones. Agurk. Kosttilskudd, vann og kaffe.

Grønn te.

LUNSJ
2 Ryvita multigrain med majones og nøkkelost og kalkunpålegg.

MIDDAG
Krydderstekt kylling, utvidet grønn salat og erter.

KVELDS
En avokado med rekeost fra tube. Kosttilskudd, vann og urtete.

Ingen kommentarer: