tirsdag 23. desember 2008

Uke 28, dag 2: Så går det rette veien igjen :-)



Sen kveld i går, for ikke å si natt. Men en hyggelig start på dagen, for vekten tar seg inn igjen etter utskeielsen søndag:
Morgenvekt 93,4 kg. Det er en fin motivasjon til å være behersket og kontrollert i forhold til matinntaket i jula!

FROKOST
To speilegg med en stekt tomat i skiver. Kosttilskudd, vann og kaffe.

En klementin.

LUNSJ
En stor porsjon youghurt naturell med eplebiter, mandler, masse kanel og ekte vanilje. (Kanskje også en Ryvita multgrain med skinke og ost, husker ikke.) Vann og grønn te.

MIDDAG
En stor kotelett, gratinert brokkoli, stekt sopp og utvidet grønn salat. Ayrvedisk kosttilskudd før og etter maten. Vann.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe, fem flak Lindts sjokolade og fem valnøtter. En klementin.

KVELDS
En skive rugbrød med smør, med sylte, sennep, eddik, salt og pepper. Deilig innledning på julen!

En banan! (Lenge siden sist!!!) Kosttilskudd, vann og urtete.

Underlig, de siste dagene synes jeg ikke at apetitten har vært så sterk. Det ligner litt mer på slik jeg har hatt det i ketolyse, selv om jeg får i meg karbohydrater. Om det er de ayurvediske kosttilskuddene som hjelper, eller bare det at kroppen er blitt vant til mindre mat, det er ikke godt å si. Jeg er bare glad for at det er slik!

Ingen kommentarer: