fredag 19. desember 2008

Uke 27, dag 5: Holder skansen!








Morgenvekt: 93,5 kg. Det er en lettelse hver gang jeg ser på vekten og ikke veier over 100 kilo …

Deilig å ha kommet hit. Jeg er ikke noe særlig frustrert selv om vektnedgangen går såpass sakte. For jeg kjenner at jeg egentlig trenger tid til å stabilisere og venne meg til denne vekten. Har kjøpt nye og mindre bh-er, og sortert ut en bunke "definitivt-for-store"-klær.

Nå har jeg igjen en del klær som godt kan brukes, men som er så vide at jeg føler meg ufiks i dem. Litt rart å skulle legge dem vekk, for det er klær som jeg egentlig var veldig glad i - de var så gode å "gjemme kroppen" i, trivdes så godt og følte meg fin i dem. Men når jeg ser meg selv i dem nå, gjør de meg større - ikke mindre …! Så ting forandrer seg!

FROKOST
To speilegg og stekt tomat, utvidet grønn salat, to skiver Jarlsbergost, to skiver lammerull og en klatt majones. Vann, kosttilskudd og kaffe.

LUNSJ
2 skiver Ryvita multigrain med Jarlsbergost og orange paprika. Vann, grønn te.

MIDDAG
Stekt, krydret kjøttdeig. Spinat og utvidet grønn salat. Ostechips ved siden av. Vann og ayurvedisk kosttilskudd.

KAFFE/DESSERT
To kopper kaffe, fire flak Lindts og fire valnøtter.

UTOVER KVELDEN
Masse ostechips! To glass rødvin, masse vann.

KVELDS
En avokado med tubeost. (Kanskje en Ryvita multigrain også?)
Kosttilskudd, vann og urtete

Ingen kommentarer: