onsdag 3. desember 2008

Uke 25, dag 3: Svak, men positiv trend




Morgenvekt: 94,3 kg. Det går riktig vei igjen, selv om det går sakte …! Gjør meg optimistisk. Selv om jeg var omtrent på denne vekten for en måned siden, og har vært en halvkilo under den, må jeg se lyst mulighetene for å få videre nedover. Har en grunnleggende god følelse i kroppen nå, men må nok forberede meg på nye hormon- og humørsvingninger.

FROKOST
2 speilegg med stekt tomat og salat. 2 skiver Provenceskinke. Kosttilskudd, vann, kaffe.

LUNSJ
Youghurt naturell med Atkins frokostblanding, mandler, kanel og ekte vanilje. Vann, grønn te.

MIDDAG
Dansk hakkebøf (etter oppskrift fra Slank med ketolysekuren), kokt brokkoli og utvidet grønn salat. Tzatziki. Kjempegodt! Vann.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe og fem (!) flak Lindts ekstra tynne.

KVELDS
2 skiver Ryvita multigrain med most avokado. Vann.

Kosttilskudd, vann, urtete.

INNIMELLOM
To-tre clementiner

I dag har jeg ikke hatt "ulvehungeren", deilig å føle seg normal igjen …

Ingen kommentarer: