onsdag 10. desember 2008

Uke 26, dag 3: Ikke helt enkelt




Dagen startet med kaos, så jeg fikk ikke veid meg i dag heller!

FROKOST
Omelett med brokkoli i min nye blinispanne. Det smaker ikke like godt som mikrobølgeomeletten, men jeg får tro det blir bedre etterhvert. En Ryvita multigrain med litt majones og Jarlsbergost. Et par ss salat fra i går.

Noen ss youghurt med Atkins-dryss, mandler, kanel og ekte vanilje.

Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
Dårlig tilgang på ingredienser, så det ble rett og slett en mikro-omelett med brokkoli og paprikabiter, samt to skiver Provenceskinke. Vann, grønn te.

MIDDAG
Fisk i ovnen: Frossen gourmettorsk med hakket vårløk og dyne av creme fraiche, revet pepperrot fra tube, sitron, sennep, krydder, Jarlsbergost mm. Ikke så kjempespennende, akkurat - men ok. Tilbehør var kokt brokkoli og agurksalat. Dressingen til agurksalaten laget jeg med epleeddik, vann, pepper - og en teskje fruktose. Første gang jeg har brukt fruktose på månedsvis! Deilig med den skarpe eddiksmaken …

KAFFE/DESSERT
En og en halv kopp kaffe med fem flak Lindts og tre valnøtter.

KVELDS
En skål youghurt naturell med mandler, kanel og ekte vanilje.

Kosttilskudd, vann og urtete.

Gnaflet litt vel mye mandler i dag; flere never. Kjenner at det ble alt for mye utenom måltidene. Og så ingen mosjon …

Ingen kommentarer: