søndag 14. desember 2008

Uke 26, dag 7: Har vel vent meg til vedlikehold …




En usedvanlig utrivelig natt; jeg fikk ikke sove før halv seks på morgenen. Var så trøtt at jeg hadde hjertebank, men klarte ikke å sovne. Det var jo litt vind ute, men jeg pleier å sovne likevel. Begriper ikke hvorfor det var så umulig i natt? Gubben mener det kan være klementinene i går kveld, enkelte blir visst oppspilt av klementiner

Morgenvekt: 93,6 kg. Min nye "normalvekt", he-he.

Jeg var for trøtt til å være sulten, så det ble vann og urtete fra morgenen og utover dagen. Etterhvert en sen frokost, og da var jeg sulten!

FROKOST
Egg og bacon, med to små tomater stekt med på slutten. En skive Ryvita multigrain med en hel, most avocado.
Kosttilskudd, vann og kaffe.

Grønn te.

MIDDAG
Kjøttdeiggryte (rester fra i går), spinat, utvidet grønn salat og kokt blomkål. Tok på en klatt rømme etter at bildet var tatt.

Litt klementiner og mandler tidlig på dagen i dag?
En avokado til kvelds? Eller var det to skiver Ryvita multigrain med avokadomos?
- Husker ikke!

Ingen kommentarer: