tirsdag 9. desember 2008

Uke 26, dag 2: Morgenstund har ull i munn …



La meg for sent og fikk ikke sove … Urk - glemte å veie meg i dag!!!

FROKOST
Omelett av ett og et halvt egg, fordelt på to halve skiver Ryvita Multigrain med Jarlsbergost, agurk, selleri, paprika og tzatziki.

Testet min nye, lille stekepanne i "blåstål" som skal erstatte den lettvinte tillagingen i mikrobølgeovnen (som jeg vil kutte ut av frykt for eventuelle helseskader). Stekepannen er bare 12 cm bred og egentlig beregnet til russiske pannekaker ("blinis"). Ideelt sett ville jeg hatt en titanpanne på 15 cm, men det har jeg ikke klart å finne.
Ved første forsøk ble det mye søl da jeg skulle snu omeletten. Håper jeg får det til bedre med trening.

LUNSJ
Husker ikke hva jeg spiste til lunsj denne dagen … !

MIDDAG
En kotelett, kokt brokkoli, litt rester fra middagen i går og salat. Skeiet ut med litt stekt potet! Tzatziki. Ayurvedisk kosttilskudd.

KAFFE/DESSERT
To kopper kaffe, noen flak Lindts og valnøtter. En eller to klementiner.

Kosttilskudd, vann og urtete før sengetid.

Ingen kommentarer: