fredag 12. desember 2008

Uke 26, dag 5: Samme vekt som forrige uke



Ja, ja, Det blir ingen endring i ukeregistreringen i forhold til forrige fredag, for jeg har hoppet 200 gram opp fra i går:
Morgenvekt: 93,6 kg. Pytt sann, jeg bare gleder meg over at jeg klarer å holde vekta til tross for stress og nedprioritering av mosjonen!

FROKOST
I dag orket jeg ikke å streve med den nye stekepannen og "forfalt" til vanlig mikro-omelett med to små tomater, littegrann fløte og Jarlsbergost. To skiver "lunsjrull" og en avokado. Persille. Kosttilskudd, vann og kaffe.

Sen frokost så det var ikke behov for lunsj i dag. Tok en klementin, bare.

MIDDAG
Stekt kyllingfilet, ostegratinert brokkoli fra i går, gulrotpuré, grønn salat, tzatziki og lettrømme.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe, fem flak Lindts sjokolade og fem valnøtter. En klementin.

Rødvin, et stort glass.

Gikk litt berserk i valnøttskålen …

KVELDS
2 skiver Ryvita multigrain med gulost. Youghurt naturell med eplebiter, kanel og vanilje.

Kosttilskudd, vann, urtete.

Ingen kommentarer: