søndag 17. august 2008

Uke 9, dag 7 - verre og verre!§#!*%!


Sov godt i natt og håpet at ting var bedre i dag. Føltes som om hormonene var litt roligere. Men i tillegg til hormonene, fikk jeg nok straffen for flere dagers for stort inntak av brøderstatning og bær + for lite inntak av grønnsaker + nesten ingen mosjon:

Morgenvekt: 99,2 kg. Altså er jeg gått opp 1,2 kg denne uken. Ille!

FROKOST
Eggerøre av 2 egg, tomatskiver, fløte og revet ost + noen skiver Provenceskinke og majones. Ikke noe erstatningsbrød i dag, nei!
Kosttilskudd, vann, kaffe.

Mosjon
Syklet 9 km, med to snakkestopper og en pause litt over halvveis. Under pausen var jeg på familiebesøk og drakk tre kopper kaffe med fløte i. ;-)
Det var rett og slett deilig å sykle igjen! Merket at det er alt for lenge siden - huff, når jeg tenker meg om er det kanskje en drøy uke siden sist jeg tok en tur??? I løpet av turen ble jeg i godt humør, rett og slett. Fin musikk på øret, fint vær, god temperatur, mye fint å se på - og kjekke mennesker å snakke med underveis. Det føltes som om jeg fikk dekket et sterkt behov og var rett og slett deilig!

MIDDAG
1 fylt krabbeskjell, utvidet grønn salat, majones. Ridderost med majones. Kosttilskudd, vann.

KAFFE/DESSERT
2 flak mørk sjokolade, kaffe med fløte.

Det føles som om jeg er på rett spor, for jeg er ikke noe særlig sulten. Kanskje kan jeg få ting under kontroll igjen i løpet av noen dager?

Kosttilskudd, vann, urtete.

I stort glass rødvin.

Ble "distrahert" ved sengetid og glemte å sjekke stix.

Ingen kommentarer: