torsdag 14. august 2008

Uke 9, dag 4 - bakte brøderstatning

Dagen startet med blodprøver "på fastende hjerte", som det heter. Skal legge ut noen av resultatene når jeg får dem neste uke.

Morgenvekt: 98,1 kg. Regner med å være nede i 98 igjen i morgen tidlig. Tror ikke det skal være noe problem.

SEN FROKOST
Omelett med masse brokkoli, samt lammerull, majones og en liten klatt rødbetesalat.

Bakte Hildeborgs grove erstatningsbrød i dag, og spiste både skalken og to skiver. 3-4 karber i alt, tenker jeg. Så jeg må nok holde litt igjen på karbohydratene resten av dagen …

LUNSJ
Skalk + 2 skiver Hildeborgs grove erstatningsbrød med smør og ost. Kosttilskudd, vann, grønn te.

MIDDAG
Rest av hjortegryte, 3 rosenkål og det meste av en avocado.

KAFFE/DESSERT
8 bringebær med fløte og kaffe med fløte

KVELDSMAT
1 skive erstatningsbrød med smør, skinke og ost. Vann.

Kosttilskudd, urtete.

Dette føles ikke som noen god slankedag. Har hatt for mye lyst på mat og derfor spist mye mer enn jeg ellers har pleid de siste ukene … Er sliten.

Og så avsluttet jeg med et glass rødvin …

Uff, uff, uff, uff! Ingen utslag på stixen ved sengetid! Jeg er ute av ketose! Uff og dobbeltuff! Alt for mye brød og bær! Skjerpings, frue!

Ingen kommentarer: