lørdag 16. august 2008

Uke 9, dag 6


Middels bra natt, føler meg ikke uthvilt. Er ikke helt fornøyd med livet akkurat nå …

Og så ble det ikke bedre av dette:
Morgenvekt: 98,7 kg.
Urk og dobbelturk! 700 gram opp fra for-noen-dager-siden! Ikke overraskende, egentlig. For jeg har ikke hatt grepet de siste dagene … feil mat, for mye mat og for lite aktivitet. Sånn er det med den saken.

Jeg er så utrolig sliten nå og må hvile mellom alle gjøremål. Det er egentlig en tilstand jeg har hatt i mange år, men disse ukene på ketolyse har livet vært annerledes for jeg har vært full av energi og fått gjort masse. Håper det ikke er slutt på ketose-energien, for det er så utrolig godt å orke mer! Livet er så mye bedre når man kan være aktiv og få unna alt som har tårnet seg opp.

FROKOST
Omelett av 2 egg osv. som vanlig. På en skive erstatningsbrød. Kosttilskudd, vann, kaffe.

LUNSJ
Noen ruller gulost med skinke og majones og litt nøkkelost fôret med bacon. Kosttilskudd, vann, grønn te.

MIDDAG
1 fylt krabbe, utvidet grønn salat, majones
2-3 skiver erstatningsbrød, ett av dem med fleskepølse (!)
Kosttilskudd, vann.

KAFFE/DESSERT
Bringebær (alt for mange!) med fløte. Kaffe med fløte.

Kjenner at det definitivt er "damehormonene" som herjer med meg nå. Det er bare i slike tider (2 x mnd) at jeg har lyst på noe så sært som fleskepølse … Jeg har latt det være litt slakk i dag, men det er klart at når jeg i løpet av en dag spiser 4 skiver erstatningsbrød + en stor skål bringebær er det ikke forenlig med mitt ønske om vekttap. Det er nødt til å sprenge karbegrensen. Så nå har jeg latt hormonene råde i dag, og håper at jeg er bedre i stand til å sette grenser for meg selv i morgen.

Rosa stix om kvelden, det var egentlig litt rart …

Ingen kommentarer: