mandag 18. august 2008

Uke 10, dag 1 - jeg snur skuta!


Sov godt i natt, til tross for all kaffen i går. Jeg er glad dette med søvnen har normalisert seg nå. Den første tiden på ketolysekuren hadde jeg jo skikkelige søvnproblemer, men nå er det helt greit.

Undrer meg over dette med økt energi. Til å begynne med fikk jeg veldig energi, nå har det ikke vært så merkbart en tid. Men i går og i dag syntes jeg det begynte å snu og nå føler jeg meg opplagt, glad og optimistisk igjen.

Morgenvekt: 98,8 kg. Det er 400 gram ned fra i går, men fortsatt 800 gram mer enn for en uke siden. Jeg tror det skal gå bra, nå når jeg er begynt å sykle igjen og kutter ut brøderstatningen. Alt kjennes mye bedre nå enn for noen dager siden.

Mosjon
Syklet 9 km før frokost og koste meg med Leif Ove Andsnes og Mozarts pianokonserter på iPoden. Jeg får mer energi til syklingen av musikk.

FROKOST
Mikroomelett av 2 egg, litt fløte, revet ost og tomat. Lammerull, agurk og majones til. Kosttilskudd, vann, kaffe.

LUNSJ
En liten skål baconkrisp. (Jeg var ikke sulten, bare saltsyk …) Kosttilskudd, vann, grønn te.

MIDDAG
Egenkomponerte karbonader: 400 g kjøttdeig spedd med 3 eggeplommer, 1/2 hakket løk, noen spiseskjeer hakkede svarte oliven, noen spiseskjeer fetaostbiter, masse hakket fersk hvitløk, et par spiseskjeer tacosaus. (Glemte salt og pepper, men det kunne tilsettes ved bordet.) Utvidet grønn salat. Rømme. Kosttilskudd, vann.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe med fløte, 2 flak tynn mørk sjokolade.

KVELDS
En bit fleskepølse (!) Kosttilskudd, vann, urtete.

Lilla stix ved sengetid.

Ingen kommentarer: