tirsdag 19. august 2008

Bedre sexliv med lavkarbo


Etter at jeg la om kostholdet til minimalt inntak av karbohydrater, er seksuallivet mitt dramatisk forbedret. Lysten er sterkere og i perioder blir jeg kåt av de minste stimuli, som et kyss i forbifarten eller et spesielt blikk fra gubben. Nytelsen er sterkere, og jeg får orgasmer som aldri før. Det er ingen tvil om at dette er noe som kom med kostomleggingen, for både gubben og jeg og omgivelsene ellers er de samme.

Etter noen søk på nettet, har jeg forstått at dette er kjente sammenhenger for noen. Hvorfor blir det ikke omtalt mer? Det er jo virkelig en fantastisk økning av livskvaliteten som mange kunne ha glede av å få vite om, eller hva? Jeg har forstått at det har vært diskutert noe på www.lavkarbo.no, men at det var noe kontrovers som gjorde at diskusjonene ble avsluttet. Jeg har ikke registrert at Torkil P. Andersen skriver om det i boken, og jeg har aldri sett et oppslag i VG eller Dagbladet om dette. Hallo folkens, skal vi tørre å snakke høyt om det?

Ingen kommentarer: