onsdag 6. august 2008

Uke 8, dag 3 - vekten stabil på 99, og jeg er en furie


Morgenvekt: 99 kg blank.

FROKOST
Omelett av 2 egg, fløte, ost. Servert med agurkbiter, provenceskinke, majones og seltin. Kosttilskudd, vann, kaffe.

Litt senere: En halv kopp kaffe til. Flere glass vann og litt farris.

I dag raser hormonene, jeg er en sint - og sulten - furie! For første gang på alle disse ukene har jeg virkelig hatt lyst på noe som ikke er ketolysemat: brød, sjokolade, pizza, is osv. Og jeg er lite hyggelig å være sammen med; tar virkelig "bladet fra munnen" og legger ingen ting imellom når det gjelder alt som irriterer meg. Dessuten er alt som går galt alle andres (les gubbens) skyld. Godt jeg er hjemme, så det ikke går ut over andre! Gubben holder nemlig ut, han har erfart dette før …

(4 x) LUNSJ
Fiskerester fra i forgårs, med agurk.
En middels porsjon kyllingvinger.
En stor porsjon hjemmelaget is (fløte, egg, bringebær, ekte vanilje og splenda).
En del valnøtter.
Kosttilskudd, vann, te.

MIDDAG
1 kyllingfilet (rest fra kylling i appelsinsaus fra her forleden dag), kokt blomkål og hodekål med smør og seltin, utvidet grønn salat. Kosttilskudd, vann.

KAFFE/DESSERT
2 flak Lindts ekstra tynn og en kopp kaffe med fløte.

Et glass rødvin.

Kosttilskudd, vann, urtete.

Urk! Stixen ga ikke utslag!!! Hva er dette? Prøvde med en stix til - ikke utslag der heller!?!

Ingen kommentarer: