tirsdag 26. august 2008

Uke 11, dag 2 - forklarbar stillstand


Sov litt utover i dag, det var godt. Søvnen har vært bra i natt, det gir en sånn god velværefølelse i kroppen.

Morgenvekt: 97,2 kg. Altså stillstand. Men det er logisk, for jeg syklet ikke i går og spiste dessuten flere måltider enn egentlig nødvendig. I dag skal jeg sykle og skjerpe meg!


FROKOST
Mikroomelett med brokkoli og tomat. Agurkbiter. Majones (ikke på bildet). Kosttilskudd, vann, kaffe.

Mere vann utover formiddagen.

Frustrasjon
Rotet litt i gamle klær for å se om det var noe fra "for-smått-bunken" som kunne flyttes over til "passe-stort-bunken". Fant bare et par plagg. Litt skuffet over det. Hadde trodd at nesten åtte kilo ville vise mer enn det gjør. Og få større konsekvenser for klesutvalget. Men, men. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet selv om jeg synes at magen er "akkurat-like-stor" …

Mosjon
Syklet 9 km, og det var helt greit i dag.

På kaffebesøk: 2 små kopper kaffe med fløte.

MIDDAG
Røykelaks, salat, oliven. Og en dressing av majones, sæterrømme og revet pepperrot fra tube. En stor bit camenbert og noen valnøtter.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe med fløte og 3 flak mørk sjokolade.

Utover kvelden: Vann. Kunne egentlig tenkt meg litt mat, men det var ikke noe stort problem å la være.

Kosttilskudd, vann, urtete. Av forskjellige grunner har jeg litt uro for tiden, så jeg tok en sovetablett for å sikre søvnen.

Glemte å sjekke stixen ved sengetid.

Ingen kommentarer: