torsdag 21. august 2008

Uke 10, dag 4 - forvirret


Jeg er litt forvirret nå, har ikke følelsen av å ha grepet. Magen er ikke helt fornøyd, kroppen føles ikke helt god, har hjertebank. Var en del våken og urolig fram mot morgenen, men sovnet igjen og kunne heldigvis ligge lenge i dag. Likte ikke at det ikke var utslag på stixen i går kveld, har problemer med å forklare det.

Morgenvekt: 97,9. Det var jo bra at jeg endelig er tilbake der jeg var for halvannen uke siden! Og det er 600 gram mindre enn i går - glædelig!
Nå får jeg tro at dette holder, og at jeg ikke får et sånt hopp tilbake en gang til. Jeg må i alle fall ikke falle for fristelsen til å spise brøderstatning! Og så må jeg holde fast på mosjonen. Og så må jeg øke på med grønnsaker, kjenner jeg. Og minke matmengden. Ønsker meg tilbake til slik jeg hadde det for et par uker siden: Aktiv, energisk og uten sult.

Det har vært litt pussig, at flere kvelder på rad har jeg hatt lyst til å ta en ekstra sykkeltur. Har droppet det til fordel for andre, tilsynelatende mer nyttige aktiviteter. (Ikke tv, nei!) Men kanskje jeg skal lytte til kroppen, når den sier at den vil ha mer? Noe av grunnen til at jeg har droppet det, er at jeg plages litt med hemorroider for tiden. Og da er ikke sykkelsetet det beste. Og på grunn av problemer med ankler og knær er det ikke aktuelt å gå noe særlig.

Hm! Nå skjønner jeg hvorfor magen er så rar i dag; Cocosa virker avførende, leste jeg nettopp på www.lavkarbo.no! Jeg skal ikke gå i detalj …

(SEIN) FROKOST
Vanlig omelett, et par skiver okserull, 1/2 tomat og en porsjon grønn salat. Majones. Kosttilskudd, vann, kaffe.

Vann utover dagen.

MIDDAG
Kyllingsalat. Kosttilskudd, vann.

KAFFE/DESSERT (BORTE PÅ BESØK)
2 kopper kaffe og en stor porsjon medbragt hjemmelaget bringebæris (pisket krem og egg, m litt bringebær og Splenda.)

Vann.

Kjenner meg bedre i kveld. Virker som sulten er borte også!

Det ble ikke sykling i dag, av diverse årsaker.

Kosttilskudd, vann, urtete ogen teskje Cocosa.

Rosa stix ved sengetid.

Ingen kommentarer: