onsdag 13. august 2008

Uke 9, dag 3 - siste kaosdag

Nå er vi mer tilbake i hverdagen igjen, og fra og med i morgen regner jeg med å ha gjenopprettet de gode rutinene. Bra er det, for morgenvekten var 200 gram opp:

Morgenvekt: 98,2 kg. Økningen har sannsynligvis noe med sen middag å gjøre, og kanskje litt stress.

FROKOST
Vanlig

(SEN) LUNSJ
Det siste fiskestykket fra gårsdagen, med majones og litt av sausen.

MIDDAG
Rester av hjortegryten fra søndag. 4 rosenkål og mye salat.

KAFFE/DESSERT
Hjemmelaget bringebæris, tynn kaffe.

KVELDS
Litt camenbert-ost.

Jeg har i sommer hatt mye servering for gjester og stadig blitt eksponert for brød, frukt og en masse andre saker som jeg ikke selv spiser på ketolysekur. Kjenner at det begynner å gnage litt; blant annet at jeg har litt "tenning" på brød. Så jeg må nok bake et erstatningsbrød for å få tilfredsstilt den lysten … Vi får se i morgen.

Leste oppskrifter på www.ketolyse.no om kvelden og fikk fryktelig lyst på noe godt etter å ha skummet gjennom avdelingen for "Snacks". Så da ble det en skål med baconkrisp, noe jeg egentlig ikke trengte.

Rosa stix ved sengetid.

Ingen kommentarer: