lørdag 9. august 2008

Uke 8, dag 6 - minus 200 gram til!

Morgenvekt: 98,4 kg. Så da er det ennå 200 gram til fra i går, og totalt 6,6 kg siden kurstart 16. juni.

Underlig nok har jeg ikke noe særlig forhold til dette med vekttapet akkurat nå. Føler meg ikke så forskjellig, liksom. Synes magen er like stor, enda jeg vet at den er blitt mindre i veien for å bøye seg, knyte skolissene o.l. Kanskje jeg ubevisst har sluppet frem ideen om den slanke personen som "bor inne i meg", og at denne nå påvirker referanserammen min?

Ellers: Jeg har ikke fått syklet på flere dager, men det er høy grad av aktivitet på hjemmefronten, med rydding og sjauing og husarbeid. Så jeg tror egentlig mosjonen er ivaretatt.

FROKOST
Vanlig omelett m vanlig tilbehør og kosttilskudd, vann, kaffe.

LUNSJ
Spiste ingen egentlig lunsj, men tror jeg tok en snack på ettermiddagen - husker bare ikke hva. Kanskje et kokt egg el.l.

Mosjon
Syklet 8 km i dag, det var faktisk deilig.

MIDDAG
Sen middag, etter ni om kvelden: Tacotilbehør som krydret kjøttsaus, kokt egg, salat, tomat, paprika, rømme, tacosaus. Vann, rødvin.

Kaffe og to (!) porsjoner bringebær med fløte.

Denne dagen har det gått litt i ball med kosttilskuddene. Og jeg glemte å sjekke stixen før sengetid.

Ingen kommentarer: