fredag 22. august 2008

Uke 10, dag 5 - yesssss!!!


Fikk ikke sove før ca halvto i natt. Kjedelig med denne uroen. Det minner om de første ukene på ketelysekuren; da fikk jeg heller ikke sove. Men i dag er jeg likevel ikke så trøtt som en skulle forvente. Og jeg merket både i går ettermiddag/kveld og nå i dag, at sulten virker å være borte.

Det skjer nok noe i kroppen, ja. Og det går rette veien:
Morgenvekt: 97,4 kg. En virkelig god start på dagen!

FROKOST
Omelett med en stor porsjon kyllingsalat attåt (rester fra middagen i går). Kosttilskudd, vann, kaffe.

LUNSJ
1 kyllinglår. Kosttilskudd, vann.

Mosjon
Syklet 9-10 km. Litt tungt i dag, men det gikk greit.

MIDDAG
Spiste alt for mye i dag og ble ubehagelig mett. Smørbrunet gurkemeie og karri, stekte kjøttdeig i det, hadde sopp og hakket vårløk oppi. Lot det surre med fløte en stund. Blandet dette med resten av kyllingsalaten fra i går og et par skjeer rømme, samt urtesalt og grovt pepper. Nam, nam! Men forferdelig mektig, da… Jeg har litt sånn "jeg vil aldri spise mer"-følelse.
Kosttilskudd, vann.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe og 2 flak Lindts ekstra tynne 70% mørke sjokoladeflak. Vann. og en halv kopp kaffe med fløte …

Kosttilskudd, vann.
Et stort glass rødvin.

Dyprosa stix ved sengetid.

Ingen kommentarer: