onsdag 27. august 2008

Uke 11, dag 3 på ketolysekuren

Sov godt i natt - takket være legemiddelindustrien. Etter at jeg gikk over på ketolysemat kan jeg klare meg med halv dosering av sovemedisinen min; det er ganske deilig. Nå er det sjelden jeg har behov for det, fordi jeg har det så mye bedre enn før.

Morgenvekt: 96,8 kg. Hurra! Det er 400 gram ned fra i går og et totalt vekttap fra kurstart på 8,2 kg.

Jeg skal på jobbreise i to dager og er litt spent på hvordan dette blir. Det kommer nok til å bli for mye stillesitting. På hotellfrokost kan jeg heldigvis plukke omtrent det jeg spiser hjemme. Så tar jeg med meg egen mat til møtelunsj. På middagen får vi håpe det er mulig å få plukke. Men jeg er usikker på hvor vi skal spise middag og redd for at det er et sted de bare tilbyr et snevert utvalg av "god, norsk mat" med utspedd kjøtt og kokte rotgrønnsaker. Ja, ja. Skal ikke ta sorgene på forskudd - jeg skal nok få det til!

FROKOST
Spanderte på meg en erstatningsskive (Hildeborgs grove) og en avokado, men ellers vanlig omelett, salat og kjøttpålegg.Litt basilikum på toppen. Kosttilskudd, vann, kaffe med fløte.

Ingen mosjon i dag.

Ingen lunsj.

MIDDAG
Masse utvidet grønn salat (har fått dilla på rå blomkål i salaten!), kokt brokkoli med salt og smør, avocadomos (med presset limesaft og pepper) og et kyllinglår.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe med fløte, 2 flak mørk sjokolade.

KVELDS/NATTMAT PÅ HOTELLET
En liten pose baconsvor og et kokt egg. Kosttilskudd, vann og kokt vann (hadde glemt urtete).

Fikk ikke sjekket ketosen med stix, for de hadde jeg glemt hjemme …

Ingen kommentarer: