torsdag 7. august 2008

Uke 8, dag 4 - vekten stabil på 99

Skvatt veldig i går kveld da stixen ikke ga utslag, så jeg måtte teste nå på morgenen. Heldigvis ble den straks en dyp, rosalilla farge …

Familien er inne i en krevende tid, med mye besøk og styr, så jeg tok for sikkerhets skyld en halv sovetablett i går. Måtte sikre meg at jeg i alle fall var rimelig uthvilt i dag. Har sovet godt og bare våknet noen få ganger.

Morgenvekt: 99 kg - fortsatt. Det var bra! Jeg er lettet over at det ikke ble noe økning etter gårsdagens store matinntak og mangel på utslag på stixen … Føler meg rolig igjen i dag, dette hormonraseriet var mest på dagtid i går.

FROKOST
Vanlig eggerøre, med agurk og kjøttpålegg attåt. Kosttilskudd, vann, kaffe.

LUNSJ
Kyllingvinger, utvidet grønn salat, majones. Kosttilskudd, vann, grønn te.

Masse vann utover dagen.

MIDDAG
Tacos-tilbehør: kjøttdeig med krydder, salat, ost, agurk.

KAFFE/DESSERT
Kaffe og 2 flak Lindts ekstra tynn

Kosttilskudd, vann, urtete.

Det har vært aktive dager, med mye rydding og sjauing. Jeg drakk masse vann utover kvelden, følte meg varm, svett og tørst. Fikk smerter i høyre flanke, ble redd for at noe var alvorlig galt - med nyrene eller eggstokken. Leste på nettet og det kunne ligne på nyrebekkenbetennelse. Det var såpass vondt at jeg ikke trakk pusten skikkelig og ikke kunne bevege meg noe særlig fritt. Det virket som det hjalp å drikke vann og å tisse, så jeg fortsatte med det. Tok også tranebærtabletter og hadde ull rundt kroppen og på føttene. Før jeg la meg var det heldigvis blitt noe bedre.

Dyp rosa stix ved sengetid.

Ingen kommentarer: