fredag 24. oktober 2008

Uke 19, dag 5 - behov for å få tilbake fokuset




Morgenvekt: 96,3 kg. Tilbakeslaget på vekten er ikke noe hyggelig, men dessverre helt logisk utifra mye stress i kroppen, for mye salt mat og generelt for mye mat.

Jeg opplever det som at jeg konsekvent holder meg til lovlige matvarer og er i ketose, men har mistet litt av fokuset og "gnisten". Stresset gjør at jeg spiser for mye, rett og slett. For store porsjoner, for mange måltider. Og de siste ukene har det vært en del småspising som jeg ikke har ført opp her. I løpet av helgen vil jeg prøve å samle meg og få tilbake fokuset!

FROKOST
Eggerøre, Provence-skinke, salat med friskklippet grønt. Vann, kosttilskudd, 2 kopper kaffe (den ene med fløte.)

LUNSJ
2 skiver gräddost, den andre halvdelen av pakken med Provence-skinke, paprika, agurk, stangselleri og en klatt rømme. Ketolysetablett, vann, 2 kopper grønn te.

Fikk noen blodprøveresultater i dag, det er fortsatt fint. Legger noen av dem ut i høyre kolonne her.

MIDDAG
Stekt kylling med krydder, kokt brokkoli med smør og utvidet grønn salat. Vann, ketolysetablett.

KAFFE/DESSERT
En og en halv kopp kaffe og en Cavalier appelsinsjokolade.

KVELDS
2 glass rødvin og en pose baconsvor …

Vann og urtete, men glemte kosttilskuddene.

Ingen kommentarer: