lørdag 11. oktober 2008

Uke 17, dag 6 - mangler skikkelig fokus



"It's no hocus pocus - it's all about focus", var det en som hadde som motto på lavkarbo-forumet. Det tror jeg er sant. Men derfor krever også det å følge en diett at en har tid og overskudd til å holde fokus på de endringene i hverdagen som er nødvendige. Nå er det, så vidt jeg husker, en uke siden sist jeg syklet. Og i går kveld hadde jeg for stort inntak av vin og baconsvor.

Morgenvekt: 95,9 kg. Som i går.

FROKOST
Eggerøre av to egg, fløte og revet ost. Salat. Kosttilskudd, vann, kaffe.

LUNSJ
Base-te fra Helios. Vann. Noen valnøtter.

MIDDAG
Rester av fiskemiddagen fra i går, oppvarmet med brokkolien. Salat.

KAFFE/DESSERT
To kopper kaffe med fløte, en liten Cavalier-sjokolade med appelsinsmak.

UTOVER KVELDEN
Resten av Maarudsposen fra i går, dumt men deilig. Vann. Urtete.

Roter med kosttilskuddene
Jeg er ufokusert og roter med kosttilskuddene for tiden. Har gått tom for noen av ketolysetablettene, også. Her må det skjerpes inn veldig!

Ute av ketose?
Har glemt stixen flere kvelder, men lurte på om ikke jeg hadde i meg for mye karber i går. Så jeg testet midt på dagen i dag. Lite eller ikke noe utslag. Uff …
Vet ikke om jeg kan være ute av ketose? Men jeg er ikke sulten …

Ingen kommentarer: