mandag 6. oktober 2008

Uke 17, dag 1 - holder skansen, sånn noenlunde




Etter en alt for kort natt (måtte få ferdig noen utsatte oppgaver i går kveld/natt), var morgenvekten ikke så aller verst:

Morgenvekt: 95,4 kg. Det er jo 100 gram opp fra i går, men det er en bagatellmessig svingning. Jeg er glad for å være på 95-tallet. Det er liksom en terskel er passert: Har nå tatt fram en del klær som har vært for trange de siste årene, og det er veldig deilig! Også selve kroppsfølelsen er god; jeg er lettere bevegelig og kommer ikke borti alt mulig som jeg går forbi. Føler meg yngre, på en måte.

FROKOST
I dag hadde jeg ikke lyst på stor omelett, så nå ble det bare ett egg. En halv tomat i den, samt fløte og revet ost. Spiste den med litt ferdigblandet grønn salat, blader av basilikum og peppermynte + majones. Og 2 skiver kjøttpålegg. Kosttilskudd, vann, kaffe.

Tror ikke jeg spiste noe i løpet av dagen, var ikke spesielt sulten.

MIDDAG
Siste resten av kyllinggryten, sammen med kokt brokkoli med smør, grønn salat med tomat og selleri, rømme og fersk basilkum og peppermynte. Urtesalt og grov pepper. Godt!

KAFFE/DESSERT
På grunn av tidlig middag var det dobbel runde med kaffe og dessert i dag, med en times mellomrom. Begge kaffekoppene med fløte og fulgt av to små Cavalier-sjokolader som jeg kjøpte på helsekosten i dag. De skal være "lovlige", i følge informerte kilder på lavkarbo-forumet. Likte ikke den med hasselnøtt, men appelsinsjokoladen var god.

Ingen kommentarer: