fredag 10. oktober 2008

Uke 17, dag 5 - det går over stokk og stein

Fryktelig travle dager for tiden og lite tid til å tenke på mat eller blogging … I tillegg har jeg eggløsning og kjenner at kroppen er litt rusken på grunn av det.

Morgenvekt 95,9 kg.

FROKOST
En rask omelett av ett egg, fløte og revet ost - inntatt i all hast. Kosttilskudd, vann, kaffe.

LUNSJ
Røykelaks, salat og en halv pose baconsvor. Grønn te.

MIDDAG
Ovnsstekt gourmettorsk med sæterrømme/pepperrot-dyne og hakket mandel/hasselnøtttopp. Kokt brokkoli. Utvidet grønn salat.

KAFFE/DESSERT
To kopper kaffe med fløte og 2 flak Lindts ekstra tynn 70%-sjokolade.

"Utskeielser", dvs. overdrivelser!
Kjenner at jeg har mistet litt fastheten og fokuset, på grunn av masse stress og oppgaver som kommer kastet på meg utenfra, uten mulighet for å vente med det til jeg er klar. Så her må jeg nok prøve å sortere litt, kanskje avvise noe … Slik som det nå ble, trøstet jeg meg med mat og drikke i kveld: I løpet av kvelden ble det 3/4 flaske rødvin og over en halv stor pose baconsvor, dessverre av den typen (svart Maarud-pose) som har litt karber i.

Ingen kommentarer: