tirsdag 14. oktober 2008

Uke 18, dag 2 - tom for ketolysetabletter




Nå har jeg vært et surrehue og somlet med å bestille nye ketolysetabletter og stiks. Fikk endelig gjort det i natt, da jeg ikke fikk sove … Håper nettbutikken er effektiv, det har pleid å komme i løpet av noen få dager.

Morgenvekt: 95,6 kg. Ja, ja. Det er ok. Hverken til å juble eller gråte over.

FROKOST
Omelett med salat, majones og fersk basilikum. Vann, to kopper kaffe med fløte.

LUNSJ
Noen valnøtter, base-te og kosttilskuddene som jeg glemte til frokosten.

MIDDAG
Stekte ferdige kyllingbiter og sopp i kryddersmør som jeg laget ved å "svi" karri, gurkemeie, spisskummen, ingefær og kvernet hvitløk i godt smør på sterk varme før jeg hadde oppi kyllingen og soppen. (Det smakte liksom mindre enn vanlig, kanskje noen av krydderne nøytraliserte hverandre?) Spiste det sammen med salat, brokkolirester som jeg gratinerte i mikroen med litt Jarlsbergost samt avocadobiter med sitron og grovkvernet pepper. En stor klatt rømme. Vann.

KVELDS
Noen selleristilker, paprikaringer, camenbertost og valnøtter. Vann og et stort glass rødvin.

Kosttilskudd, vann, urtete.

Ingen kommentarer: