onsdag 8. oktober 2008

Uke 17, dag 3 - en vanlig dag




Morgenvekt: 95,5 kg. Ok, det er 100 gram opp fra i går, men det er en liten sving så det tar jeg ikke så nøye.

Manglende mosjon
Nå har jeg ikke syklet på mange dager og egentlig ikke vært så veldig fysisk aktiv, heller. Holder meg i bevegelse og føler meg "lett", men gjør ikke noe som får pulsen opp. Har i anledning høsten gått til innkjøp av en regndress for å kunne fortsette syklingen ennå en tid, men har ikke prøvd den ennå.

FROKOST
Omelett av to egg, fløte og revet ost. Siste resten av den gode salaten fra i går. Fire skiver skinke. Tre ringer rød paprika. Majones. Ikke tid til å dille med frisk grønt i dag. Vann og kaffe. Glemte kosttilskudd.

LUNSJ
En skål valnøtter. Det var nok litt for mange. Vann, grønn te. Glemte ketolysetablett.

MIDDAG
Et kyllinglår (ferdiglår fra pakke med Hot Provence, obs! litt karber i krydringen), kokt brokkoli med smør, innholdsrik utvidet grønn salat og rømme. Ble knallmett, ja faktisk for mett. Glemte ketolysetablett igjen.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe med fløte og 2 flak Lindts ekstra tynne 70% sjokolade.

KVELDS
Måtte bare ta et kyllinglår til. Og så fikk jeg en underlig lyst på fløte! Så jeg tok noen slurker … Aldri gjort før, men det var godt. Kosttilskudd, vann, to kopper urtete.

Kosttilskudd
I dag har vært en stresset og rotete dag, og jeg har av en eller annen grunn ikke klart å huske at jeg skal ta ketolysetabletter og annet kosttilskudd. Jeg føler meg helt fjern. Hallo, frue - Jorden kaller! Her må det skjerpings til!

Ingen kommentarer: