onsdag 15. oktober 2008

Uke 18, dag 3 - en dag med mange måltider. Og jammen kom ketolysetablettene allerede!





Morgenvekt: 95,8 kg.

FROKOST
Det ble en hektisk start på dagen og ikke tid til å lage til med noe grønt. Enkel omelett av to egg og en fløteskvett - ikke noe annet. Vann og en kopp svart kaffe.

Mosjon
Syklet 8 km i dag - det gikk veldig fint og var bare deilig.

LUNSJ I
Normalt burde jeg ikke hatt behov for lunsj, men stresset på morgenen og formiddagen forårsaket noen sultsignaler som må være rent psykologiske, ikke fysiske. Jeg ga nå etter, likevel. Spiste en salatrest (som jeg skulle spist til frokosten) og litt tynne Provence-skinkeskiver med majones. Kosttilskudd, vann og grønn te.

LUNSJ II
Jeg ble jo ikke mett, så jeg måtte spe på med litt av gårsdagens kylling/sopp-stuing og litt mer majones. Vann og base-te.
Samt ketolysetablett.

MIDDAG
Et kyllinglår av den krydrede typen (ferdige, i en stor pose). Det var ikke så godt som forrige gang, kanskje fordi det ikke var stekt lenge nok i ovnen? Servert med salat, kokt brokkoli med smør og en stor klatt rømme. Og et par skjeer av gårsdagens kylling/sopp-stuing.

KAFFE/DESSERT
Vispet en liten kremfløte og blandet med en boks cottage cheese og et halvt glass hakkede mandler. Litt ekte vaniljepulver i blandingen og et godt kaneldryss over. Sammen med en kopp svart kaffe.

Rask levering fra nettbutikken, gitt!
Jeg bestilte jo ketolysetabletter og sticks natt til i går. Jammen kom alt sammen i posten i dag - imponerende!!!

2 kommentarer:

Bente sa...

Så lekkert du lager til maten. Fikk vann i munnen av sidene dine!!

Fru Løvetann sa...

Tusen takk for hyggelige ord!!!

Hilsen frua