søndag 5. oktober 2008

Uke 16, dag 7 - minus 400 gram fra i går!



Morgenvekt: 95,3 kg. Har det endelig løsnet for meg? Kan jeg endelig gå videre ned? Er det fordi jeg har økt grønnsaksinntaket at det nå løsner, til tross for et par dager uten mosjon? Jeg krysser fingrene og fortsetter med innskjerpingen!

Formen bedre i dag, heldigvis. Men ikke så bra at det er aktuelt å sykle.

FROKOST
Egg og bacon, grønn salat, tomat, majones og dill. Kosttilskudd, vann, kaffe. Og en liten ekstra kopp kaffe, med fløte.

Vann og urtete utover dagen.

Ingen lunsj.

MIDDAG
Rester av den stekte kyllingen (med sopp og løk), grønn ferdigsalat, selleristang, blomkålsrester m smeltet ost over (mikroen) og urtesalt, en tomat m grovt pepper, rømme. Veldig godt, men litt mye - så jeg spiste ikke opp alt. Sparte den ene selleristilken til senere, he-he. Glemte ketolysetabletten, drakk vann.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe med fløte og 2 flak Lindts ekstra tynn 70%.

KVELDS 1
Rester av stekt bacon fra i morges, selleristilken fra middagen. Kosttilskudd, vann, urtete.

Vann, urtete.

KVELDS 2
Ble så sent oppe at jeg måtte ha mer: En avocado med masse baconost - deilig!

Ingen kommentarer: