søndag 12. oktober 2008

Uke 17, dag 7 - på ketolysekuren



Følte meg bra og uthvilt i morges. Godt med søndag, godt å kunne sove lenge!

Det har vært for mye stress i det siste. Jeg tror kroppen til en viss grad holder fast på vekten og fettet også på grunn av det. Jeg har egentlig stått stille i fire uker, det er ikke bra.

Morgenvekt 96,0 kg. Vil ikke deppe over dette, må fokusere på at jeg faktisk veier ni kilo mindre enn for fire måneder siden. (Det vil si, jeg var jo faktisk noen kilo over 105 i vår …)

FROKOST
Omelett med tomat, salat, majones og 3 skiver kyllingpostei. (Posteien har 6 karber - farlig, farlig.) Kosttilskudd, vann, kaffe.

Mosjon
Syklet min mil, for første gang på over en uke. Det var deilig!!! Frisk luft, blodsirkulasjon, bevegelse, pust, kroppen myknet! Dette vil jeg mer, mer!

MIDDAG
En kotelett, stekt sopp, brokkoli og salat med tomat, samt en raus klatt rømme. Ketolysetablett, vann.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe med fløte og 3 flak Lindts ekstra tynn 70% sjokolade.

Stixen viste dyp, dyp rosa i kveld - heldigvis! Da er jeg i ketose.

KVELDS
Prøver meg på en slags ziggy-polarlapper etter Gerds oppskrift på lavkarboforumet i kveld. De ble for mye stekt på oversiden og for lite på undersiden, men var gode likevel. Jeg får prøve meg fram. Det ble i alle fall 4 lapper, med meierismør, kyllingpostei, agurk. Kosttilskudd, vann, urtete.

Ingen kommentarer: