mandag 13. oktober 2008

Uke 18, dag 1 - vekten står stille




Morgenvekt: 95,8 kg. Da har vel jeg stått mer eller mindre på stedet hvil i 4 uker? Noe kan forklares med stress og lite mosjon de siste par ukene. Men jeg synes jeg hadde fortjent å gå ned litt fortere, for jeg er da veldig konsekvent med maten. Spiser jeg for store porsjoner, kanskje? Drikker jeg kanskje litt for lite vann? Eller får jeg kanskje i meg for mye meieriprodukter? Det kan være mange årsaker til at det går sakte, det har jeg skjønt på lavkarboforumene.

FROKOST
To lapper (av gårsdagens godt stekte kolleksjon) med rømme, skinke og agurk. En tomat og noen skiver nøkkelost. Vann, kosttilskudd, kaffe med fløte (2 kopper). Det var en stor frokost, og jeg ble veldig mett.
Jeg snudde lappene med den gule siden opp, da ser de mer delikate ut.

Ingen lunsj i dag.

Mosjon
Syklet omtrent 8 km, det var veldig deilig og ikke tungt i det hele tatt.

MIDDAG
En stekt kotelett, kokt brokkoli, utvidet grønn salat, litt stekt sopp og egg samt noen spiseskjeer rømme. Ketolysetablett, vann.

KAFFE/DESSERT
En liten Cavaliersjokolade med appelsinsmak, 2 kopper kaffe med fløte.

Fikk "løs mage" på kvelden: var det søtstoffet i Cavalier-sjokoladen?

Kosttilskudd, vann, urtete.

Ingen kommentarer: