torsdag 19. februar 2009

Uke 36, dag 4: Enda litt til opp …






Morgenvekt: 94,4 kg. Det er 100 gram opp fra i går og 400 gram mer enn for to dager siden. Jammen er det nødvendig med langtidsperspektiv på dette!

Var hos fysioterapeut med beina mine i dag tidlig. Fikk noen gode råd om muskler, triggerpunkt og trening. Jeg vil gjøre hva jeg kan for å få "undersåttene" til å fungere bedre. Fikk også se en interessant selvhjelpsbok for triggerpunktbehandling: The trigger point therapy workbook (A new Harbinger self-help workbook), som jeg nå har bestilt hos bokkilden.no.
Fikk også råd om å planlegge morgentur annenhver dag (ikke hver dag), variere med f.eks. trimsykkel og styrketrening. Og så foreslo han å starte all trening langsomt (i 2 minutter) for å øke tempoet hvert annet minutt (i 16 minutter) og så rolig igjen (i 2 minutter). Jeg må prøve det. Det er en stor utfordring å avsette tid og være konsekvent med trening. Men nå har jeg jo klart det rimelig konsekvent med mat, så kanskje jeg må fortelle meg selv at jeg klarer det med trening også?

Jeg har fått litt "ketose-energi" nå. Har kjent det de siste dagene at tankene er litt klarere igjen og at jeg har ork til å gjøre litt mer. Deilig!

FROKOST
1/2 omelett, lammerull, selleristilk og gul paprika. Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
1/2 omelett og ett kyllinglår varmet i mikroen. Selleristilk, majones og gul paprika. Vann, ketolysetablett og grønn te.

Mere te og masse vann utover dagen.

MIDDAG
Ikke sulten, sikkert fordi jeg spiste så mye til lunsj. Litt kjøttdeig stekt med ingefær, avocado, en bukett brokkoli og litt strimlet gul paprika. Vann og kosttilskudd.

KAFFE/DESSERT
Fire flak Lindts 70%, valnøtter og en kopp kaffe.

Utslag på stixen.

KVELDS
Husker ikke om jeg tok noen ruller ost, men er sikker på at jeg tok en skje Cocosa.

Kosttilskudd, vann og urtete. Og en sovetablett.

Ingen kommentarer: