fredag 6. februar 2009

Uke 34, dag 5: Enda 200 gram opp i dag


En fryktelig urolig natt, slitsomt.

Morgenvekt: 94,3 kg. Altså ytterligere 200 gram opp fra i går!!! Urk og dobbelturk, hva er dette???

FROKOST
Omelett av to egg, fløte, revet ost. Provenceskinke. Avocado. Selleri. Orange paprika. Majones. Kjempegodt!!!
Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
En avocado, en pakke reker med dressing av rømme, sennep og sitron. Ketolysetablett, vann og grønn te.

MIDDAG
Stekt kjøttdeig med oregano, timian og hvitløk. Smørstekt sopp. Salat og kokt brokkoli. Rømme. Kosttilskudd og vann.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe med fløte, tre flak Lindts 70% sjokolade og noen valnøtter.

Masse rødvin utover kvelden, i alle fall en drøy halvflaske … ;-)

KVELDS
En halv økologisk camenbert, valnøtter. Vann.

Droppet kosttilskudd og urtete denne kvelden …

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Fru Løvetann :)
Ville bare hilse på deg her også jeg, følger med sånn når jeg husker på det :)
Ang. vektoppgang: har du nettopp begynt med mer trening/mosjon, kan det jo være muskler som vokser :D Har du målt i centimeter?
Får satse på at det enten er muskelbygging eller bare naturlige variasjoner som er på gang, jeg er sikker på at det snur igjen, så flink som du er. Heier på deg!

Vennlig hilsen Alyssa

Fru Løvetann sa...

Hei Alyssa
Tusen takk for hilsen! Det er veldig hyggelig med kommentarer og å få vite at noen kikker innom iblant. Ser jo på bloggstatistikken at det er en del besøk her, men jeg vet jo ikke hvem de er. :-)

He-he, muskelbygging tror jeg vi kan se bort fra.

Men takk for begrepet "naturlige variasjoner", det var et godt uttrykk. Det rommer jo alt fra stress, revmatisme, eggløsning, hormon- og stoffskifteomstilling. Hva som er hva er egentlig ikke så viktig for meg, jeg har god tid.

Vennlig hilsen fru Løvetann