onsdag 11. februar 2009

Uke 35, dag 3: Vekten går opp!




Morgenvekt: 94,5 kg. Da har jeg, etter to-og-en-en-halv uke på "annenrunde ketolyse" faktisk gått litt opp i vekt, til tross for at jeg definitivt har vært, og er, i ketose! Det er uventet, men jeg vil ta det med fatning. Jeg har mistanke om at jeg må kutte ytterligere ned på melkeprodukter (og mandler, som jeg småspiser). Så har jeg nok eggløsning akkurat nå, og det bidrar selvfølgelig til litt vektøkning.

FROKOST
Omelett av to egg, creme fraiche, fløte, Jarlsbergost og brokkoli fra i går. Grønn salat fra i går. 4 skiver lammerull. Masse strimlet paprika og majones. Kosttilskudd, vann og kaffe.

(SEN) LUNSJ
Har lest så mye om kakao på lavkarboforumet at jeg ble nødt til å prøve. Kjøpte økologisk kakaopulver og organisk kokosmelk. Brukte en boks kokosmelk (12 karber) og 2 store ss kakaopulver. Varmet sakte opp under omrøring, til kokepunktet. Helte halvparten i en kopp og rørte ut en teskje cocosa oppi, for å få mett og bli mett. Det smakte godt! (Ser at de fleste bruker litt kunstig søtning i, men det har jeg ikke spesielt lyst på.) Glemte ketolysetabletten.

Har vært veldig tørst i dag, passer på å drikke mye.
Lengter etter å få gått mer, kroppen har det ikke godt med all roen! Men det er ikke lett å gå så mye på vonde bein … Nå skal jeg snart til en undersøkelse, så får vi se om de finner ut noe.

MIDDAG
En kokt kyllingfilet med dampkokt brokkoli og vårløk. Finhakket purre og ingefær, lettstekt i olje. Kosttilskudd og vann.

KAFFE/DESSERT
Tre flak Lindts sjokolade og noen valnøtter. En kopp kaffe med kokosa og litt av kakaoen fra før i dag. Vann.

KVELDS
Resten av kakaoen fra før i dag.

Kosttilskudd, vann og urtete før sengetid.

Har vært veldig trøtt i dag, øynene er liksom fulle av sand …

Ingen kommentarer: