onsdag 4. februar 2009

Uke 34, dag 3: Det begynner å gå seg til



Nå føler jeg at det er greit å være i ketose. Drikker mye vann, ellers får jeg en svak hodepine som sitter i pannen. Men nå kjennes det som det er på plass. Det er fortsatt mye som skjer rundt meg, mest med familien, men jeg tror det går seg til nå. Så da blir det mindre stress for meg.

Morgenvekt: 93,9 kg. Den blir nok stående til jeg begynner å mosjonere, tenker jeg.

FROKOST/LUNSJ
Omelett av to egg, fløte og revet ost. En avokado. Fire skiver lammerull, dandert med to skiver Jarlsbergost. Paprika og majones. Kosttilskudd, vann og kaffe.

Noen never mandler og en kopp grønn te.

Spiste jeg en sen lunsj i tillegg? Avokado og saus av rømme, sennep, majones, sitron og reker? Er ikke sikker …

MIDDAG
Salat, kjøttdeig stekt med tacokrydder, kokt brokkoli, rømme. Kosttilskudd, vann.

KAFFE/DESSERT
Tre flak Lindts, litt valnøtter og en kopp kaffe med fløte. Og en kopp kaffe til.

Mosjon
Gikk tur: Seks km på flat mark. Deilig luft! Deilig å gå tur!
Men kjempevondt i føttene etterpå … :-(

KVELDS
Avocado med et eller annet tilbehør.

Kosttilskudd, vann og urtete.

Ingen kommentarer: