lørdag 7. februar 2009

Uke 34, dag 6: Vekten står stille og hodet funker ikke helt …


Morgenvekt: 94,3 kg. Dette blir nok et seigt platå! Jeg må nok mosjonere mer. Kanskje spise mindre, i alle fall mindre melkeprodukter (som kan være en såkalt "partystopper").

Merker veldig godt at jeg blir mer distre når jeg får i meg lite karbohydrater. Akkurat som jeg er litt sløv, rotete og med ca 10% lavere IQ enn normalt.
I morges tenkte jeg f.eks. at "I dag må jeg få kastet de visne tulipanene fra påsken." – Og så kom jeg på at det ikke hadde vært påske, bare besøk!
Jeg husker dårligere hva jeg skal gjøre, også. Og klarer slett ikke å holde styr på hva jeg har gjort eller hva som er skjedd! Sånn som dette var det også på forrige ketolyserunde, men jeg tror kanskje det kom seg litt etterhvert. Eller så ble jeg bare vant til det.
;-)


FROKOST
Omelett av brokkoli og sopp fra i går, to egg, fløte og revet ost. Fire skiver skinke. Agurk, grønn salat og majones. Kosttilskudd, vann og kaffe.

Noen kopper te og litt mandler utover dagen.

Glemte ketostixen i går, så jeg testet meg i dag (mer enn to timer etter frokosten), og den ga utslag.
Vondt i halsen og litt dårlig mage i dag, så jeg tar det litt med ro.

LUNSJ
Husker ikke, kanskje en avokado med tilbehør som reker i saus av rømme, sennep og litt sitron? Sikkert litt mandler, vann og grønn te.

MIDDAG
Kylling, finhakket purre og ingefær i olje, dampkokt brokkoli og vårløk - snadder, men kanskje litt lite fett? Kosttilskudd og vann.

KAFFE/DESSERT
Ekstra mye fløte i kveldskaffen for å kompensere for lite fett til middagen. Tre flak Lindts, valnøtter og en kopp kaffe.

KVELDS
Husker ikke. Kanskje noe egg eller en avokado på kvelden? Eller et par ruller med Jarlsbergost og skinke, med paprika og majones? Mandler og vann?

Kosttilskudd, vann og urtete.

Ingen kommentarer: