mandag 9. februar 2009

Uke 35, dag 1: Starter tredje ketolyseuke med friskt mot, men ikke noe vekttap






Morgenvekt: 94,5 kg. Det er litt underlig at det ikke skal slippe taket littegrann, når sticksene viser at jeg er i ketose. Har en mistanke til melkeprodukter og mandler. Har klart å kutte ned på mengden av det første, nå må jeg prøve å venne meg av med den (eller de) nevene med mandler som jeg mauler etter nesten hvert måltid!

FROKOST
Omelett av to egg, litt fløte og revet ost, kjøttdeig (fra gårsdagens middag) og hakket paprika. Stekt i meierismør. Majones over og en selleristilk ved siden av. Kosttilskudd, vann og kaffe.

Base-te og grønn te utover dagen. Og litt mandler …

LUNSJ
Husker ikke om og evt. hva jeg har spist til lunsj. Jeg lurer på hva det er med meg og lunsjene, det virker som jeg har en blokkering mot å huske dem?

MIDDAG
"Graps" med egg, stekte kjøttdeigrester og krydder. Kokt spinat, utvidet grønn salat og rømme. Kosttilskudd, vann og kaffe.

KAFFE/DESSERT
Tre flak Lindts 70%, litt valnøtter og en kopp kaffe med fløte. Vann.

KVELDS
Fire skiver skinke i fire skiver Jarlsberg, en most avokado med sitron og pepper, litt grønn salat og en raus klatt majones. Vann.

Kosttilskudd, vann og urtete.

Ingen kommentarer: