tirsdag 10. februar 2009

Uke 35, dag 2: Ingenting skjer


Morgenvekten er ukjent, for veiingen lot seg ikke administrere i dag.

FROKOST
Eggerøre/omelett av to egg, litt fløte og revet ost med grønnsaksrester fra gårsdagens salat. Fire skiver lammerull og majones. Kosttilskudd, vann og kaffe.

MIDDAG
Kotelett, salat og brokkoli. Rømme og smør. Kosttilskudd, vann.

KAFFE/DESSERT
Fem (!) flak Lindts med noen valnøtter og en kopp kaffe med fløte.

KVELDS
Ruller lammerull og ost, paprika, majones.

Kosttilskudd, vann og urtete.
Sterkt utslag på sticks, men det kom nok også av for lite væske:

I kveld opplevde jeg noe rart; plutselig fikk jeg sterkt ubehag/svakt vondt på baksiden av ryggen, det kjentes som om det var noe galt med nyren på min høyre side. Kom så på at jeg ikke hadde drukket noe særlig i dag! Drakk 3 x 0,4 l glass lunkent vann og en stor kopp urtete. Dermed var det borte. Jeg pleier å drikke mye vann, så dette var en uvanlig opplevelse.

Ingen kommentarer: