søndag 31. mai 2009

Uke 50, dag 7: "Oppgangstider"





Morgenvekt: 89,6 kg. Ikke bra at jeg nå har gått opp drøyt halvannen kilo. Men jeg spiser mer fordi sulten har økt. Hvorfor det? Jeg mistenker kunstig søtning for det er noe som jeg har brukt mer av den siste tiden, gjennom Cavalier-sjokolade og noen glass Fun Light-saft. Men det kan selvfølgelig være hormoner, melkeprodukter, for lite kroppslig bevegelse eller for mye psykisk stress. Ikke godt å vite …

Synes det er litt tungt for tiden med kostholdet. Ikke egentlig å spise slik at jeg er i ketose, for det går greit. Problemet er å spise slik at jeg går ned i vekt. Jeg har heller ikke klart å være systematisk nok med veiing og karbetelling, slik jeg hadde tenkt å gjøre nå når jeg endelig har fått meg en nøyaktig vekt.

FROKOST
Eggepannekake med smør og avokado. Noen basilikumblad.

LUNSJ
Eggepannekake med rømme og bringebær

LUNSJ II
En liten bit eggepannekake

ETTERMIDDAGSBESØK
To biter ostekake, omtrent den samme som jeg laget i påsken.

MIDDAG
Kyllingvinger med asparges og kald saus av rømme, sennep, pepperrot m.m.

KAFFE/DESSERT
Husker ikke

KVELDS
Eggepannekake med smør og urtesalt.

Ingen kommentarer: