lørdag 16. mai 2009

Uke 48, dag 6: Hm …

Morgenvekt: 89,6 kg. Litt skuffende at jeg skal ligge 600 gram over det beste resultatet jeg hadde for noen dager siden.

SEN FROKOST
Enormt sulten og uopplagt - ja, nærmest deprimert - i dag. Er det hormonsvinginger som plager meg? Dette kommer jo regelmessig og er så kraftig?
Laget eggerøre med fire egg, mandelmel, kokosmelk, klippet løpstikke og diverse krydder. Trodde den skulle rekke til både frokost og lunsj, men jammen spiste jeg alt sammen til frokost! Vann og kaffe. Husker ikke om jeg tok kosttilskudd …

LUNSJ
En Cavalier-sjokolade, vann og grønn te. Ingen kosttilskudd …

MIDDAG
Orket ikke middag i dag … ingen kosttilskudd heller.

KAFFE/DESSERT
Fem flak Lindts-sjokolade, fem valnøtter og en kopp kaffe.

KVELDS
Husker ikke akkurat hva eller om …

Kosttilskudd, vann og urtete.

Ingen kommentarer: