mandag 4. mai 2009

Uke 47, dag 1: Fortsatt over 90 kg :-(





Morgenvekt: 90,3 kg.
Jada, det er jo egentlig bra. Men det var så umåtelig deilig å være under 90, så jeg er ikke tilfreds med dette!
Sliter fortsatt litt med både eggløsning og influensa. Det er vel forklaring på at apetitten ikke er i balanse. Humøret er det heller ikke.

FROKOST
Frokostpannekakestykker med majones. Grønn salat ved siden av. Spiste et lite stykke mer enn det som vises på bildet, det burde jeg ikke gjort for jeg hadde egentlig nok med de to. Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
Frokostpannekakestykke med smør og friskklippet løpstikke. Og så et stykke pai, det siste burde jeg klart meg uten! Ble altfor mett. Kosttilskudd, vann og grønn te.

MIDDAG
Laget fisk i ovnen slik: Olivenolje i bunnen av formen, Gourmet-torsk (fra frysedisken), helte over en saus av to pakker kokosfløte ("extra creamy coconut milk"), en tube revet pepperrot, hakket fersk ingefær, urtesalt og pepper. Lokk av hakkede mandler og hasselnøtter. "Utvidet grønn salat" og en halv avokado ved siden av. Kosttilskudd og vann.

KAFFE/DESSERT
Fire flak Lindts-sjokolade og en kopp kaffe. Vann.

KVELDS
Husker ikke, sannsynligvis et eggekakestykke. Kanskje noen mandler. Vann.

Kosttilskudd, vann og urtete.

Ingen kommentarer: