lørdag 23. mai 2009

Uke 49, dag 6: Et lite hopp opp igjen


En ny natt med dårlig søvn, vet ikke helt hvorfor. For meg er det tydelig at vekt og søvn henger sammen, og det var ikke overraskende at jeg var gått litt opp igjen i morges. Spiste jo dessuten mye mer i går kveld enn jeg pleier …

Morgenvekt: 88,4 kg. Det er 400 gram opp fra i går, men jeg mister ikke motet for det! Det er jo så herlig å ha gått ned så mye som jeg har!

FROKOST
2 stykker eggekake med smør og lammerull. Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
En håndfull mandler. Kosttilskudd, vann og grønn te.

MIDDAG
Fisk i form: Gourmettorsk med saus av crème fraîche, fløte, sennep, revet pepperrot, hasselnøtter og mandler. Prøvde meg på beregning av karbohydrater og mener at jeg fikk i meg ca 9,5 gram karbohydrat. Det er jo halvparten av dagskvoten.

KAFFE/DESSERT
Fem flak Lindts-sjokolade og en kopp svart kaffe.
Nå har jeg veiet et flak - 3 gram. Og karbeinnholdet fant jeg på nett: 13 gram!!! Skræk og gru! Men mine fem flak blir likevel ikke mer enn 2 karber, heldigvis.

Et glass rødvin.

KVELDS
En avokado med majones. Mandler. Veide, men glemte å notere …

Kosttilskudd, vann og urtete.

Ingen kommentarer: