onsdag 20. mai 2009

Uke 49, dag 3: Ved godt mot






Morgenvekt: 88,6 kg. Det er 300 gram opp fra i går, men det er jo det vanlige mønsteret: Det svinger hver gang jeg går ned. Pussig å registrere at når vekten har gått så mye ned, så klarer jeg ikke å huske utover dagen hva jeg veier …!

FROKOST
Eggepannekake, alt for stor porsjon. Avokado og en bunt løpstikke. Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
Eggepannekake med masse meierismør og urtesalt. Egentlig var jeg vel ikke så sulten … Kosttilskudd og vann.

MIDDAG
Kyllingfilet med brokkoli, vårløk og smørsurret purre - ingefær. Husker ikke om jeg tok kosttilskudd, men drakk masse vann.

KAFFE/DESSERT
Pisket krem med ett bjørnebær, en skive Kiwi, hakkede mandler og vaniljesukker. En og en halv kopp kaffe.

KVELDS
En Cavalier-sjokolade.

Kosttilskudd, vann og urtete.

Ingen kommentarer: