lørdag 9. mai 2009

Uke 47, dag 6: Helt greit




Kanskje fordi gårsdagens meny inneholdt spekekjøtt og var uten fiberhusk (som jeg vanligvis har i frokostpannekaker), ble det ingen tur på toalettet i morges. Jeg pleier ikke å veie meg før etter at jeg har vært på toalettet, men la gå:

Morgenvekt: 89,9 kg

FROKOST
Eggerøre av tre egg, en klatt majones og friskklippet løpstikke. Vann og kaffe. Glemte kosttilskudd.

LUNSJ
En avokado med majones og en kvast løpstikke. Kosttilskudd, vann og grønn te. Glemte kosttilskuddet, tror jeg.

MIDDAG
Et stykke laks marinert med sitron og pepper, litt hakket purre og fersk ingefær surret i smør og Cocosa, kokt asparges med masse smør. Saus av kokosfløte og revet pepperrot.

KAFFE/DESSERT
Fem flak Lindts-sjokolade, fem valnøtter og en kopp kaffe.

Et stort glass rødvin.

Ingen kommentarer: