torsdag 21. mai 2009

Uke 49, dag 4: Hu-hei, det går nedover!



Jeg sover usedvanlig bra for tiden, og det er så deilig. Har de siste nettene sovet bedre enn på mange år. Ingenting slår følelsen av å våkne etter en hel natt med dyp søvn …

Morgenvekt: 88 kilo blank. Hurra - det er 17 kg ned fra 16. juni i fjor. (Og egentlig 20 kilo hvis jeg går tilbake til noen uker før jeg startet på ketolysekuren.) Rart at jeg går ned nå, når jeg synes jeg stapper i meg mat?

FROKOST
Egepannekake av egg, fløte, creme fraiche, mandelmel, fiberhusk, johannesbrødkjernemel, bakepulver og krydder. Stekt i masse smør. Smurte med smør. Servert med avokado. Tok et stykke til etter at bildet var tatt.
Kosttilskudd, vann og kaffe med fløte.

LUNSJ
Fortsatt mett, så det ble bare kosttilskudd, vann og grønn te.

MIDDAG
Rømmegrøt med kanel og hakkede mandler. (Laget etter hukommelsen med sæterrømme, fløte, vann, johannesbrødkjernemel og bittelitte granne vaniljesukker. Og en ettertanke salt.) Orket ikke hele, satte resten i kjøleskapet til kvelds.
Kosttilskudd, vann.

KAFFE/DESSERT
Fem flak Lindts og en kopp kaffe med fløte.

KVELDS
Resten av grøttallerkenen fra middagen.

Kosttilskudd, vann og urtete.

2 kommentarer:

Mona sa...

Ville bare si at du virkelig er en inspirasjon altså, har lagt til bloggen din på mine favoritter!
Så gøy å se fremgangen din, og samtidig få tips om hva jeg kan spise.
Stå på, du er superflink, og til og med snart halvveis! :)

Fru Løvetann sa...

Hei Mona

Tusen takk for hyggelig kommentar og takk for gode ord!

Går du også på ketolysekuren? I så fall må du ha masse lykke til! For meg har det vært en stor lykke å finne et opplegg som gir meg lov å spise god mat, være mett og ikke måtte trene så mye - samtidig som jeg går ned. Håper du blir like fornøyd!

Vennlig hilsen
Fru Løvetann