tirsdag 26. mai 2009

Uke 50, dag 2: På vei tilbake til normalen?

Sov skikkelig godt i natt, det var deilig! Det er ganske mye som skjer rundt meg for tiden, hendelser som involverer meg og som det er lett å bli urolig av. Mye som jeg har ansvar for men ikke kontroll over, for å si det sånn. Må samle meg og ikke la meg stresse for mye opp. Det var også derfor jeg tok en sovetablett i går kveld; jeg trengte en hel natts søvn for å ha krefter til i dagens oppgaver og hendelser.

Morgenvekt: 89 kg blank. Det var deilig å slippe taket i den ene av de to ekstrakiloene jeg har lagt på meg fra fredagsveiingen. I dag er det tirsdag. Jeg skulle veldig gjerne bli kvitt den andre kiloen også før kommende fredag!

FROKOST
2 kokte egg med litt majones. Vann og kaffe.

LUNSJ
Eggepannekake med egg, kokosmelk, mandelmel, bakemiks, Johannesbrødkjernemel, krydder etc. Servert med avokado, smør og urtesalt - nam! Spiste litt mer enn det som vises på bildet. Kosttilskudd, vann og grønn te.

MIDDAG
Rester fra i går: stekt kjøttdeig og brokkoli som ble mikrogratinert med ost. Litt eggepannekake. Kosttilskudd og vann.

KAFFE/DESSERT
Pisket krem med kakaopulver og vaniljesukker, pyntet med fem flak Lindt-sjokolade. En kopp kaffe.

KVELDS
En liten bit eggepannekake, virkelig liten. Vann.

Kosttilskudd, vann og urtete.

Ingen kommentarer: